搜尋此網誌

2012年4月4日 星期三

香氛藝術之生活小語-一首給內在智慧的歌

You needed Me

I cried a tear, you wiped it dry I was confused, you cleared my mind I sold my soul, you bought it back for me And held me up and gave me dignity Somehow you needed me You gave me strength to stand-alone again To face the world out on my own again You put me high upon a pedestal So high that I could almost see eternity You needed me, you needed me And I can't believe it's you I can't believe it's true I needed you and you were there And I'll never leave Why should I leave, I'd be a fool Cause I've finally found someone who really cares You held my hand when it was cold When I was lost you took me home You gave me hope when I was at the end And turned my lies back into truth again You even called me friend
當我流淚,你將它拭去 當我感到迷惑,你釐清我的心 當我出賣了靈魂,你為我贖回 並且扶持我,給我尊嚴 畢竟,我需要你 你賜給我重新出發的力量 讓我能夠獨自面對世界 你把我捧上了天 讓我幾乎看見了永恆 我需要你,我需要你 我無法相信是你 無法相信這是真的 我需要你時,你都在 我永遠不會離去 何需離去?像個傻子 因為我終於找到真正關心我的人 在寒冷中,你握住我的手 當我迷失,你指引我歸途 當我窮途末路,你賜給我希望 將我的謊言再度變成真理 你甚至仍稱我為朋友

沒有留言:

張貼留言